niedziela, 6 października 2013

Jesienią w parku czyli kolorowe wariacje :)

Ten post chciałabym dedykować dwóm fajnym dziewczynom, które ostatnimi czasy dały mi sporo radości i inspiracji ;) Justynie z Manufaktury Paciaciaków oraz Violi  Aparatce :)
Paciaciaki szyja czadowe maskotki, przytulanki dla dzieci a także czapy i kominy, mój Kajetan zakochał się w jednej z nich ;) czapce dinozaura !
A Matka Aparatka to specjalistka od fotografii, świetna mama uroczego Józia, której wskazówki odnośnie robienia i obróbki zdjęć zaowocowały taka oto jesienna sesyjką :)
Obróbka zdjęć w programie poleconym przez Matkę Aparatkę http://pixlr.com/express/


















Fajna zabawa :) Polecam :)
a tu moje zdjęcia amatorskie ale w obróbce profesjonalisty :) Dziękuję Matko Aparatko :) 





3 komentarze:

  1. boskie :) dziękujemy za piękne zdjęcia czapy na super hiper fajnym "dinozaurze" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie!!! Kolorowo i o to chodzi! :))))))) ja kiedyś bałam się kolorów na zdjęciach ale znajoma fotograf powiedziała, że zdjęcia mają być radosne i kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki wielkie! no kolory zwłaszcza te jesienne chyba warto podkreślać :) niedługo czekają nas odcienie bieli i szarości ;)

      Usuń